Корзина
27 отзывов
+38 (067) 380-04-88
Производители
Фильтры
Диапазон цен, грн.
СостояниеМаркаМодельСерияТипТип техникиТип запчастиСтрана производитель
Контакты
"OBVES.IN.UA" - обвесы, тюнинг, запчасти и аксессуары для вашего авто
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+38067380-04-88обвес, аксессуары
+38093225-41-65обвес, аксессуары
+38095467-53-36обвес, аксессуары
+38050926-92-13запчасти на китайские авто
Александр
УкраинаВолынская областьЛуцк
santervolt
Карта

Pajero Sport (1998-2008)

Вперше назва Pajero Sport введена в 1996 р. компанією Mitsubishi для позначення позашляховиків, які випускались під її маркою. В Японії продається під назвою Challenger, на американському ринку відомий як Montero Sport.
facebook twitter
в виде галереив виде списка

Виробництво Mitsubishi Pajero Sport почалася в 1996 році в Японії, з 1997 року машина була також доступна в більшості країн-експортерів, де він був відомий як Challenger, Pajero Sport в Європі, Montero Sport в Північній Америці, Південній Америці і на Філіппінах, Nativa в деяких частинах Центральної Америки і на Близькому Сході, Shogun Sport в Сполученому Королівстві і G-Wagon в Таїланді. Хоча він носить ім'я Mitsubishi Pajero, автомобіль базується на платформі пікапа L200 з східчастою рамою і ресорами, комплектується бензиновими двигунами V6 3,0 л або 3,5 л і дизельними Р4 2,5 л, 2,8 л та 3,2 л.

У більшій частині світу Pajero Sport продавався з роздавальної коробкою типу Part-time (без міжосьового диференціала). З режимами: задній привід, повний привід, повний привід із зниженою передачею. У Японії він продавався з роздавальної коробкою типу Super select (з міжосьовим диференціалом). З режимами: задній привід, повний привід з розблокованим міжосьовим диференціалом, повний привід із заблокованим міжосьовим диференціалом, повний привід із заблокованим міжосьовим диференціалом і зниженою передачею. На американський ринок він іноді поставлявся з роздавальної коробкою типу AWD. З режимами: задній привід, AWD (автоматично підключається повний привід), повний привід із зниженою передачею.

Більшість цих автомобілів оснащені заднім диференціалом типу LSD (75% блокування) або вільним диференціалом. Дуже рідко в США були авто із заводською 100% блокуванням заднього диференціала.

В кінці 2000 року відбулась модернізація моделі і крім зміни зовнішнього вигляду інженери змінили задню ресорну підвіску на пружинну.

З ростом популярністі моделі її виробництво також налагодили в Китаї в 2003 році та Бразилії в 2006 році. Продажі були припинені в Японії в 2003 році в Північній Америці в 2004 році (де він був замінений Endeavor), та Центральній і Західній Європі в 2008 році.