Корзина
23 отзыва
+38 (067) 380-04-88
Фильтры
Диапазон цен, грн.
НаличиеМаркаМодельСерияТип обвесаТип запчастиМатериалСтрана производительПокраска
Контакты
"OBVES.IN.UA" - обвесы, тюнинг, запчасти и аксессуары для вашего авто
+38067380-04-88обвес, аксессуары
+38093225-41-65обвес, аксессуары
+38095467-53-36обвес, аксессуары
+38050926-92-13запчасти на китайские авто
Александр
УкраинаВолынская областьЛуцк
santervolt
Карта

RX (2009-2015)

Lexus RX — середньорозмірний преміум кросовер, що випускається Toyota Motor Corporation з 1997 року. У Північній АмериціЄвропіОкеанії та деяких країнах Азії автомобіль продається під маркою Lexus, яка є власністю Toyota.
facebook twitter
в виде галереив виде списка

Третє покоління (2009-2015)

19 січня 2009 року в Токіо пройшла офіційна презентація третього покоління Lexus RX350 з бензиновим мотором, а трохи пізніше з'явилася гібридна версія RX450h.

Кросовер став трохи крупнішим, але як і раніше пропонувється тільки в місному виконанні. Гібридний RX450h можна буде відрізнити від звичайного кросовера по особливому бамперу і решітці радіатора, блакитним логотипам Lexus і тонованим (з блакитним відтінком) фарах і заднім ліхтарям. У списку опцій для цієї машини 19-дюймові колісні диски і світлодіодні фари головного світла.

У Lexus RX 350, крім уже знайомої камери заднього виду (інформація від якої відображається на дисплеї, розташованому на центральній консолі) застосовані також і камери бічного виду, вбудовані в бічні дзеркала. Ці камери продовжують працювати і при складених дзеркалах, коли, наприклад, необхідно «просочитися» в вузьких місцях.

Автомобіль випускається у двох варіантах — з традиційним бензиновим двигуном V6 (3,5 літра) потужністю 277 кінських сил і з гібридною силовою установкою, в якій використовується той же двигун і додатковий електромотор, що приводить у рух колеса задньої осі. Двигун розвиває 245 к.с. при 6 000 оборотів за хвилину (раніше було 208 к.с.) і 317 Нм крутного моменту (замість колишніх 287 Нм), а коли підключаються електромотори, загальна потужність зростає до 295 к.с. Ni-MH-батареї ємністю 288 В розташовані під задніми сидіннями та акумулюють енергію від двох або трьох моторів, в залежності від конфігурації приводу (постійний повний або передній). Lexus RX 450h отримав полегшені електричні мотори і компактний блок живлення, що дозволило підвищити економію палива на 8-12% у порівнянні з RX 400h.

Звичайний RX350 комплектується традиційним шестиступінчастим «автоматом», а RX450h з гібридною установкою отримав безступінчатий варіатор. Крім того, у гібридної машини з'явилися дві нові системи, що дозволяють заощаджувати паливо. Перша — система збереження тепла від двигуна, що скорочує час прогрівання бензинового мотора до його робочої температури при частих зупинках. Друга — особлива система рециркуляції вихлопних газів, завдяки якій інженерам вдалося знизити насосні втрати двигуна.

Шасі у Lexus RX абсолютно нове. Стійки McPherson залишилися тільки спереду, а ззаду їх замінила підвіска. Набагато серйозніші реформи зазнала трансмісія — якщо раніше повний привід на RX був постійним, з розподілом крутного моменту в співвідношенні 50:50, то тепер все змінилося. Замість віскомуфти з'явилася електромагнітна муфта, що підключає задню вісь лише в міру необхідності, наприклад при пробуксовування або різкому розгоні. Але в будь-якому випадку тому йде не більше половини від загального крутного моменту. Незмінні 50:50 все-таки можна одержати, але тільки натиснувши особливу кнопку, та й то після 40 км/год трансмісія перейде в звичайний режим роботи.

Як і раніше, RX третього покоління випускається на двох заводах — у Канаді та Японії