X5 E53
У 2000 році на Женевському автосалоні презентували експериментальну модель — суперпозашляховик X5 «Le Mans». Щоб наочно продемонструвати межі можливостей свого джипу на асфальті, конструктори помістили під його капот V12 від гоночного боліда, що виступав на гонках в Ле-Мані. Двигун розвиває 700 к. с., притому шасі залишилося практично без змін. Тільки кузов сидить на три сантиметри нижче «+» пожорсткішала підвіска. Все це необхідно, оскільки максимальна швидкість автомобіля досягає 278 км/рік. Якщо зовні автомобіль дуже схожий на серійну модель, метаморфози інтер'єру радикальні. У глибоких анатомічних кріслах сидять навіть задні пасажири. Навколо холодно відсвічує полірований алюміній. З нього виготовлене навіть кермо. Проте, купити X5 «Le Mans» не можна, бо його створен в єдиному екземплярі… Однак після вдалої прем'кур'єри було прийнято рішення про виробництво іншого Х5.
Новинкою автосалону в Детройті 2001 року ставши «заряджений» позашляховик X5 4.6 is або X5 HP, який обладнань новітнім 4,6-літровим двигуном V8, потужність якого рівна 347 к. с., а обертаючий момент становить 354 Нм. Зовні новий X5 відрізнявся від серійного агресивнішим поглядом. У базовій версії ця модель оснащувалася 20-дюймовими 5-спицевими дисками і гумою: 275/40 спереду та 315/35 ззаду, а також 5-діапазонною автоматичною коробкою передач Steptronic. Початок випуску нового X5 HP розпочався восени 2001 року. А сам він почав представлятися як найшвидший у світі серійний позашляховик.