Audi
Audi AG — німецька автомобілебудівна компанія в складі концерну Volkswagen Group, що спеціалізується на випуску автомобілів під маркою Audi. Штаб-квартира розташована в Інгольштадте (Германия). Голова ради директорів — Мартін Вінтеркорн (Martin Winterkorn). Об'єм виробництва в 2010 г. становить приблизно 1 148 791 автомобілів (зріст на 23,4 % проти 2009 г.). У 2012 р. німецькі фахівці з автомобілів зробили рейтинг найкращих потержаних авто. Автомарки Audi визнали найкращою серед потриманих авто.
- 000027002
- 000027011
- 000027010
- 000027009
- AUDIA38V-RSS171
- 000027012
- 000032022
- A4-S104
- grill_rs4_08_chr_wo_logo
- resh_rs4_2012
- AUDI-RS13B8.51
- 000031724
- 000032246
- 000032245
- grill_rs5_2012_chrom_quat
- vog_sp_a5_coupe
- 000032036
- 000031180
- 000027271
- 13 350 ₴/комплектВ наявності
- grill_rs6_c7_black
- spoler_abt_a6
- 0000321637 430 ₴Немає в наявності+380 (93) 225-41-65Відділ продажів
- 000027062
Концерн Audi був утворений унаслідок об'єднання чотирьох компаній, які випускали автомобілі та мотоцикли під марками DKW, Horch, Audi та Wanderer.[джерело не указан 71 день] Перший автомобіль марки Wanderer з'явився в 1913 р., перше власне підприємство (Horch&Co.) Август Хорьх організував у 1899 г, а після того, як кредитори відкоркували його від справ, у 1909 г. була організована компанія Audi Automobil-Werke, що перекладається як «Автомобільний завод Аудіо». А в 1910 був випущений перший автомобіль. У перекладі з німецького Хорхь (Horch) означає «слухай». Коли вибирали назву для нової марки, син одного з ділових партнерів Августа запропонував те саме слово, але тільки в латинському варіанті, тобто «Audi» (з англійської — Audio — почути). В 1921 фірма зробила своєрідний прорив. Цього року був випущений перший німецький автомобіль із лівобічним розташуванням кермового керування. До цього фірма працювала лише двигунами та підвісками, тепер же вона стала звертати увагу та на зручність керування. У 1928 ця марка була викуплена мотовиробником DKW, і 1931 відбувся дебют першого у світі автомобіля з переднім приводом, DKW F1. Сприяє цьому світової економії, що почався в 1929. Річ у тім, що автомобілі з великим об'ємом двигунаскали на попит через загальної бездени. І тоді розділ Audi дав змогу розробити компактний автомобіль із переднім приводом.
Толочок для об'єднання чотирьох автовиробників дав Саксонський муніципальний банк, кредитор усіх цих компаній. Він боїться за свої інвестиції в автомобільну промисловість. 29 червня 1932 заводи Audi, Horch и DKW об'єдналися в Auto Union AG. Його символом стали знайомі всім чотири кільця. Після такого злиття фірма стала другим автовиробником Німеччини. Марки Audi, DKW, Horch и Wanderer анітрохи не конкурували між собою. Річ у тім, що кожній марці був виділений окремий ринковий сегмент: Audi спеціалізувалася на спортивних автомобілях, DKW — мотоциклами, Horch — великими та багато обробленими автомобілями, а Wanderer — середнім сегментом класу люкс. Також фірма брала участь в автомобільних перегонах. Упродовж декількох років моделі Auto Union «Срібна Стріла» перемагали в безлічі перегонів і чемпіонатів у всьому світі. Водночас було встановлено велику кількість світових рекордів. 1940 випуск усіх цивільних автомобілів концерну був згорнутий, заводи об'єдналися до виробництва штабного автомобіля Horch 901.
Після закінчення Другої світової війни всі саксоські заводи Auto Union виявилися зруйнований унаслідок ударів авіації союзників, а безліч працівників і посібник концерну залишило Соціональну зонуce. Все обладнання, що вціліло, було демонтоване та вивезене. Керівництво компанії ще недовге до закінчення війни встигло перебратися в Баварію. Наприкінці 1945 у місті Інгольтадт навіть з'явився склад запчастин Auto Union. Але до повноцінного випуску продукції було ще далеко. Тільки 3 вересня 1949 відновився випуск мотоциклів і розтягнених вантажівок. Компанія по-новому реєструвалася і з'явилася компанія Auto Union GmbH. У 1950 з'явився перший післявоєнний легковий автомобіль концерну, DKW F89 P Master Class.
У квітні 1958 акціонерна компанія Daimler-Benz AG купила 88% акцій Auto Union, а ще за рік викупила фірму повністю. Інгольштадська фірма стала її філією. Але популярність моделі Volkswagen Kafer негативно позначувалася на обсягах продажів інших малолітражів і фінансовому положенні концерну Auto Union, і в 1964 р. компанія увійшла до складу Volkswagen. У 1965 було прийняте рішення про випуск усіх нових моделей того, хто втратив незалежність, концерну під маркою Audi. Перший час після поглинання Volkswagen не хотів, щоб Audi розроблявся розробкою власних автомобілів. Вони збираються випускати на потужностях підприємства модель Volkswagen Beetle. Але Людвіг Краус, який тоді був головою конструкторського відділу, вирішив розробляти модель таємно від усіх. В кінцевому підсумку про це все ж дізналися в Вольфсбург, але заважати не сталі. Плодом такої діяльності став автомобіль середнього класу Audi 100, який з'явився в 1968 г. [6]
1969 акціонерне товариство Volkswagenwerk AG об'єднує Auto Union GmbH і фірму NSU Motorenwerke AG з Некарзульму. Компанія дістала назву Audi NSU Auto Union AG з головним офісом Некарзульмі. 1974 р. відбулося знаменна подія. Главой конструкторського відділу став Пендільпою (Ferdinand Piëch).
Тепер, через роки, цей період називають «Ерою Пійха». Саме під час його керівництва компанія досягла вимітних висот. У ці роки з'являютьсяп'ятициліндровий двигун (1976 р.), технологія турбонагнітання (1979 г) і повний привод quattro (1980 г.). Щодо повного приводу — це був перший у світі легковий автомобіль із постійним повним приводом на всі колеса. У період із 1982 до 1987 на цій моделі були отримані 23 перемоги на етапах чемпіонату WRC. C 1985 , компанія безперервно нарощує технічні розробки. Сюди належить: повністю оцинкований кузов, досконалий аеродинамічний дизайн, широке використання бензинових двигунів із турбонаддувом, економні дизельні двигуни з технологією безпосереднього впорскування, алюмінієвий легкосплавний кузов, гібридний привод, бензинові двигуни з технологією безпосереднього впорскування, надпотужні восьми- і дванадцятициліндрові двигуни[6].
1993 р. була утворена Audi Group, до складу якої згодом увійшли угорські та бразильський підрозділ, були поглинені британська Cosworth Technology та італійська Automobili Lamborghini й іспанська SEAT[7]. Фірма динамічно розвивається за більшістю наявних сьогодні автоспрямувань. Це бізнес-сегмент (А6), представницький (А8), спортивні та перегонові автомобілі (Audi TT, спортивні версії A4, суперкар R8), а також кросовери Q7,Q5 и Q3.