Кошик
33 відгуків
+380932254165
+380932254165
+380954675336
+380673800488
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
"OBVES.IN.UA" - обвесы, тюнинг, запчасти и аксессуары для вашего авто
Кошик

Audi

Audi AG — німецька автомобілебудівна компанія в складі концерну Volkswagen Group, що спеціалізується на випуску автомобілів під маркою Audi. Штаб-квартира розташована в Інгольштадті (Німеччина). Голова ради директорів — Мартін Вінтеркорн (Martin Winterkorn). Обсяг виробництва в 2010 р. склав близько 1 148 791 автомобілів (зростання на 23,4 % в порівнянні з 2009 р.). У 2012 р. німецькі фахівці по автомобілям зробили рейтинг кращих старих авто. Авто марки Audi визнали кращою серед старих авто.

 

1 2 ... 8

Концерн Audi був утворений в результаті об'єднання чотирьох компаній, які випускали автомобілі та мотоцикли під марками DKW Horch, Audi і Wanderer.[джерело не зазначено 71 день] Перший автомобіль марки Wanderer з'явився в 1913 р., перше власне підприємство (Horch & Co.) Август Хорьх організував у 1899 р, а після того, як кредитори усунули його від справ, в 1909 р. була організована компанія Audi Automobil-Werke, що перекладається як «Автомобільний завод Ауді». А в 1910 р. був випущений перший автомобіль. У перекладі з німецького Хорхь (Horch) означає «слухай». Коли обирали назву для нової марки, син одного з ділових партнерів Серпня запропонував те ж слово, але лише в латинському варіанті, тобто «Audi»[джерело не зазначено 914 днів] (з англійського ― Audio ― почути). У 1921  фірма здійснила своєрідний прорив. В цьому році був випущений перший німецький автомобіль з лівим розташуванням рульового управління. До цього фірма займалася лише двигунами і підвісками, тепер же вона стала звертати увагу на зручність управління. У 1928 ця марка була викуплена мотопроизводителем DKW, і в 1931 році відбувся дебют першого в світі автомобіля з переднім приводом, DKW F1. Сприяв цьому світова економічна криза, що почалася в 1929. Справа в тому, що автомобілі з великим об'ємом двигуна перестали користуватися попитом через загального безгрошів'я. І тоді глава Audi доручив розробити компактний автомобіль з переднім приводом.

Поштовх для об'єднання чотирьох автовиробників дав Саксонський муніципальний банк, кредитор всіх цих компаній. Він боявся за свої інвестиції в автомобільну промисловість. 29 червня 1932 заводи Audi, Horch і DKW об'єдналися в Auto Union AG. Його символом стали знайомі всім чотири кільця. Після такого злиття фірма стала другим автовиробником в Німеччині. Марки Audi, DKW Horch і Wanderer анітрохи не конкурували між собою. Справа в тому, що кожній марці був виділений окремий ринковий сегмент: Audi займалася спортивними автомобілями, DKW   мотоциклами, Horch — великими і багато оздобленими автомобілями, а Wanderer   середнім сегментом класу люкс. Також фірма брала участь в автомобільних гонках. Протягом декількох років моделі Auto Union «Срібна Стріла» перемагали в багатьох гонок і чемпіонатах по всьому світу. При цьому було встановлено велику кількість світових рекордів. У 1940 випуск всіх цивільних автомобілів концерну був згорнутий, заводи об'єднання перейшли до виробництва штабного автомобіля Horch 901.

 
Збірка Audi 80 у Вольфсбурзі, 1973

По закінченні Другої світової війни всі саксонські заводи Auto Union виявилися зруйнованими в результаті ударів авіації союзників, а безліч співробітників і керівництво концерну покинуло Радянську зону окупації. Все обладнання, що вціліло, було демонтовано і вивезено. Керівництво компанії ще незадовго до закінчення війни встиг перебратися в Баварію. В кінці 1945 в місті Інгольштадт навіть з'явився склад запчастин Auto Union. Але до повноцінного випуску продукції було ще далеко. Лише 3 вересня 1949 поновився випуск мотоциклів і розвізних вантажівок. Компанія по-новому реєструвалася і з'явилася компанія Auto Union GmbH. У 1950 з'явився перший післявоєнний легковий автомобіль концерну, DKW F89 P Master Class.

 
Audi Quattro S1 на Ралі Німеччини 2007 року

У квітні 1958 акціонерна компанія Daimler-Benz AG придбала 88% акцій Auto Union, а ще через рік викупила фірму повністю. Інгольштадтська фірма стала її філією. Але популярність моделі Volkswagen Kafer негативно позначилася на обсягах продажів інших малолітражок і фінансове становище концерну Auto Union, і в 1964 р. компанія увійшла до складу Volkswagen. В 1965 році було прийняте рішення про випуск нових моделей втратило незалежність концерну під маркою Audi. Перший час після поглинання Volkswagen не хотів, щоб Audi займалося розробкою власних автомобілів. Вони збиралися випускати на потужностях підприємства модель Volkswagen Beetle. Але Людвіг Краус, який був у той час головою конструкторського відділу, вирішив розробляти модель таємно від усіх. В кінцевому підсумку все ж дізналися в Вольфсбурзі, але заважати не стали. Плодом такої діяльності став автомобіль середнього класу Audi 100, який з'явився в 1968 р. [6]

В 1969  акціонерне товариство Volkswagenwerk AG об'єднало Auto Union GmbH і фірму NSU Motorenwerke AG з Неккарзульма. Компанія отримала назву Audi NSU Auto Union AG з головним офісом в Неккарзульме. У 1974 р сталася знаменна подія. Головою конструкторського відділу став Фердинанд П'єх (Ferdinand Piëch).

 
Фердинанд П'єх

Тепер, через роки, цей період називають «Ерою П'єха». Саме під час його керівництва компанія досягла помітних висот. У ці роки з'являютьсяп'ятициліндровий двигун (1976), технологія турбонагнітання (1979 р.) і повний привід quattro (1980 р.). Щодо повного приводу — це був перший у світі легковий автомобіль з постійним повним приводом на всі колеса. У період з 1982 по 1987 на цій моделі були здобуті 23 перемоги на етапах чемпіонату WRC. C 1985 р компанія постійно нарощує технічні розробки. Сюди відноситься: повністю оцинкований кузов, досконалий аеродинамічний дизайн, широке використання бензинових двигунів з турбонаддувом, економічні дизельні двигуни з технологією безпосереднього уприскування, алюмінієвий легкосплавний кузов, гібридний привід, бензинові двигуни з технологією безпосереднього уприскування, надпотужні восьми - і дванадцятициліндровий двигуни[6].

В 1993 г. была образована Audi Group, в состав которой со временем вошли венгерское и бразильское подразделения, были поглощены британская Cosworth Technology и итальянская Automobili Lamborghini і іспанська SEAT[7]. Фірма динамічно розвивається по більшості існуючих сьогодні автонаправлений. Це бізнес-сегмент (А6), представницький (А8), спортивні і гоночні автомобілі (Audi TT, спортивні версії A4 суперкар R8), а також кросовери Q7,Q5 і Q3.